.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امضاء قرارداد ساخت راه آهن مشهد ،گرگان

قرار داد کنسرسیوم ساخت راه آهن مشهد - بجنورد - گرگان چهارشنبه شب با حضور نمایندگان این کنسرسیوم ، نماینده وزارت راه و ترابری و استاندار خراسان رضوی در مشهد امضاء شد. 
علی اکبر زنگنه از نمایندگان این کنسرسیوم گفت : ساخت این مسیر ریلی را کنسرسیومی متشکل از پنج شرکت ایرانی ، اتریشی و آلمانی طی 5 سال و در 6 مرحله برعهده گرفته است.
وی هزینه اجرای این طرح را یک میلیارد و 800 میلیون یورو اعلام کرد و افزود: 85 درصد این رقم از منابع و مشارکت مالی خارجی و بقیه از اعتبارات وزارت راه و ترابری کشورمان تامین می شود.
زنگنه گفت : در طرح راه آهن مشهد - گرگان به طول 655 کیلومتر ساخت 26 ایستگاه با فاصله تقریبی 25 کیلومتر، یک تونل دو هزار و 800 متری و چهار تونل کوچک با 250 تا 900 متر طول پیش بینی شده است.
راه آهن مشهد - گرگان با سامانه کنترل متمرکز در 6نقطه به وسیله سامانه جی اس ام آر کنترل می شود.
نماینده کنسرسیوم ساخت راه آهن مشهد - گرگان افزود : از طریق این خط آهن سالانه دو میلیون تن بار و یک و نیم میلیون مسافر جابجا خواهند شد.وی اشتغال زایی این طرح را 50 هزار نفر اعلام کرد.
بهره برداری از این طرح سبب دسترسی آسانتر در محدوده محلی می شود و حمل و نقل کالا و مسافر و ارتباط ریلی با کشورهای افغانستان ، ترکمنستان و قزاقستان را توسعه می دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.